Publiekscampagnes

Van slim reizen tot antidiscriminatie
in de regio Arnhem en Nijmegen
Slim op weg
Minder files betekent slimme acties bedenken om reizigers te stimuleren meer gebruik te maken van ov, fiets en carpoolen. Abri's langs de weg maken attent op hinder en geven reisalternatieven aan. Een informatiemap voor werkgevers over maatregelen en acties maken onderdeel uit van de campagne.
Ideeën voor het Rijnwaalpad
De ideeëncampagne betrok het publiek en het bedrijfsleven bij de inrichting van de nieuwe snelfietsroute. Het ‘fast forward’ symbool in combinatie met de kettingschakel is beelddrager voor de visuele identiteit. Atelier Lek baseerde de vorm van de lichtarmaturen (een van de winnende ontwerpen) op het beeldmerk.
Ieder 1 gelijk
Ongeacht je afkomst, huidskleur, geloof, leeftijd, politieke overtuiging, seksuele geaardheid, handicap enz. heeft iedereen recht op gelijke behandeling. De visuele identiteit en campagne sluiten hier naadloos op aan. Door een portret en de cijfer 1 te halveren en te combineren met een willekeurig andere helft ontstaat een prikkelend beeld die de filosofie van Iedereen gelijk verbeeldt.





